Gos...

0kommentarer

Efter några gosiga dagar är julen snart över. Jag ska träffa Emma imorgon för lite tjejsnack och så ska hon få en yttepyttig julklapp. 

Emso var så gullig och smög förbi med en julklapp till mig i söndags. Hon känner mig för väl! Haha! I paketet (som jag givetvis sparade till igår) låg en Marabou Black. Min kärlek till choklad och lakrits är lite för stark och det vet hon. Hehe!

Gud, vad godis det blir de här dagarna! Men så är det... Imorgon kan jag förmodligen mjukstarta på gymmet. Blir nog en lugn promenad då halsen är bra igen!

Ska ju till Sthlm fredag-lördag så då kommer det bli någon fika samt lite karra till bion vi ska se. Sen blir det liiite på nyår. Hehehe!

Men fokuset är på. Redan nu faktiskt! Har en grym plan som kommer gå galant! Är dessutom skitsugen på att lägga in mer styrka igen. Mer muckler ska det bli!!!

Råtaggar Sälen på söndag. Jag har saknat snön, skidorna och backarna! Yihoooo!

Love


Kommentera

Publiceras ej