Jag vet att...

1kommentarer

...bloggen blir lite lidande men vet ni? Jag gör inga löften om att det ska bli bättre när jag vet att jag inte kommer kunna hålla det!

Jag har fullt upp med skola, träning, utbildningar inom F&S då jag ska bli gyminstruktör och i allt det där ska jag klämma in tid för mina kompisar. Då är det inte så konstigt att bloggen hamnar i andra hand!

Allt som händer i mitt liv just nu är underbart! Jag njuter verkligen! Dansen, F&S, träningen, skolan, mina vänner är underbara. Jag känner att jag lever!

Det är så här jag vill ha det! Lite hektiskt, mycket att göra men inte på bristningsgränsen! Jag får så mycket inspiration av allting runt omkring mig...

Love



1 kommentarer

Petra

03 Dec 2013 21:59

Wow, instruktör! Grattis Julia!

Svar: Tack så mycket! :D
Julia Ek

Kommentera

Publiceras ej