Inte helt fel att vakna upp till detta...

0kommentarer

Solsken, fågelkvitter, en klarblå himmel och träd i blom.
Det måste vara det bästa att vakna till... Det gör mig lycklig ända ner i magen!
Bild av mig.
 
När jag vred huvudet lite åt höger fann jag detta framför min garderob.
Det gjorde ju inte uppvaknandet sämre och jag nästan studsade upp ur sängen!
Bild av mig.

Min kära mor har ju varit i Amsterdam hela veckan och kom hem inatt vid 01.45. 
Jag vaknade faktiskt till inatt och fick en kram. Mysipysigt!
 
Iallafall... Jag flyttade mig tillbaka till sängen efter att ha hämtat den lilla drömpåsen!
Bild av mig.

Och snacka om att min mamma känner mig väl... 
I påsen låg ett par cheeky-trosor. Min favoritmodell nummer 1! 
Samt ett fantastiskt fint läppglans i en väldigt svag ljusrosa färg, med lite shimmer och med perfekt klethet.
Att det dessutom smakar sött som socker gav det ännu fler plusspoäng!
Bilder av mig.

Kommentera

Publiceras ej