Nu checkar jag ut för idag!

0kommentarer

Det är med hängande ögonlock jag skriver detta inlägg!

Är superstolt över mig själv... Sover helt ensam hemma för första gången i mitt liv!
Jag är en liten fjollbrutta när det kommer till sånt där, förstår ni... Jag är fortfarande mörkrädd och har dessutom sedan jag varit liten varit väldigt öppen för andar. Både på gott och ont kan jag ju säga!

Det är en fantastisk och framförallt cool egenskap som jag värderar högt hos mig själv men ibland har jag svårt att "stänga av" och då kan jag själv tycka att det blir läskigt och obehagligt.

Bröst- och cardiopasset gick fantastiskt bra! Väl hemma väntade 222 g pepparbiff på att bli stekt...
Till det hade jag 93 g potatis, 150 g tomater, 40 g paprika och 65 g kvarg blandat med 30 g salsasås. En toppenmiddag alltså!

xx

Kommentera

Publiceras ej