Fredagens andra pass...

0kommentarer

...blev ett magpass med lite inslag av axlar!
Ett 40 min-pass men det var riktigt intensivt. Så härlig känsla!
Kan ju säga att jag har en anings träningsvärk idag... Hehe!


Efter andra passet blev jag upphämtad för lunch med mormor och morfar. Hade ju cheatday igår så Pizza Hut blev finfint. 

När vi hade käkat klart var det dags för övningskörning med morfar. Det går riktigt bra nu! 


Sedan var det dags att möta upp Casey. Vi gick en sväng på stan och kollade in lite grejer. Jag hittade faktiskt ingenting speciellt för ovanlighetens skull! 

Vi tog sedan bussen ut till Erikslund och kikade runt lite. Åt lite middag och hade det allmänt trevligt...

Mamsi hämtade upp oss efter att vi hade handlat lite gott inne på City Gross och när vi kom hem stod Idol på schemat. 


Riktigt mysig dag!

Och jag har kommit på att jag kan sammanfatta mitt liv med två ord. Mat och träning! Hahaha! Som tur är äter jag bara såhär en dag i veckan! Resten av dagarna sköter jag mig utmärkt!

Love

Kommentera

Publiceras ej