Idag hände något...

0kommentarer

...som aldrig någonsin hänt tidigare! Jag orkade inte äta upp lunchen... Ni som känner mig VET att detta aldrig har inträffat och förmodligen aldrig kommer inträffa igen.
 
Skämt åsido!
Drog igenom ett grymt ryggg- och bicepspass dagen till ära. Hade riktigt bra styrka idag! I alla övningar faktiskt. Bästa tekniken fick jag iallafall till på roddragen men stångcurlen tragglar jag fortfarande med. Bästa tipsen till cleana curls hittar ni HÄR.
 
Såhär såg dagens pass ut:
Löpbandet 10 min pw i lutning 1-10
8x8 latsdrag
8x6 marklyft
8x4 stångcurl
8x4 roddrag
8x4 hantelcurl
8x4 shrugs
 
Svepte en protteshake och drog sedan vidare till mammas jobb, självklart efter en välbehövlig dusch! Tillsammans med mamma och hennes kollegor drog jag i mig lunch. Quinoa, kycklinginnerfilé och broccoli, tack gode gud för tacokrydda. Det gör kycklingen lite roligare!
 
Nu sitter jag i skolan efter ett superbra utvecklingssamtal. Dags att plugga lite historia!
 
Love
 
Av någon okänd anledning bestämde sig benmusklerna för att titta fram och ropa hej under dagens pass!

Kommentera

Publiceras ej