En glad fot och en glad Julia!

0kommentarer

Foten mår mycket bättre, den är blå och lite öm men nu kan jag gå som vanligt!
 
Jag vilade i tisdags och i onsdags men igår längtade jag tillbaka till vikterna och svetten. Det blev ett bröst- och bicepspass tillsammans med Lisa på specialidrotten och senare på kvällen körde jag ett faktorpass.
Factorpasset såg ut såhär:
 
Warm up
Dynamic stretch
2 laps
20 mt climbers
10 push ups
--------------------------------
Clean & jerk 5-5-5-5-5
 
12 min
 
CJ 3, 6, 9, 12, 15
Squat 12
CJ 3, 6, 9, 12, 15
TTB 12
 
Jag han klart med första 12:an på CJ:n och squatsen som kom därefter. Hittade skön teknik på både CJ och TTB.
TTB är förkortning för toes to bar. Man hänger alltså i en stång och drar, med hjälp av magen, upp tårna till stången. Jag får inte upp tårna dit ännu så jag drar upp knäna istället.
 
Efter instruktionen på hur tekniken ska se ut där kände jag vilken skillnad det var med lite teknik. Tidigare har jag svingat som en jäkla apa i den där stången. Hahaha!
 
Vågen visade minus på vikten idag vilket känns underbart! Det är inte den lägsta vikten jag har varit på men jag är på väg dit igen!
 
Love
 
 
Bilder från internets mest inspirerande tumblr.

Kommentera

Publiceras ej