Från bodyfitness till tårtrecpet...

0kommentarer

Just nu sitter jag och kollar upp lite grejer på nätet...
Är sugen på att tävla i bodyfitness inom några år och kollar därför runt på regler, kostnader och olika personers erfarenheter!
Hittar mycket intressant men får samtidigt mer funderingar, dock är jag fortfarande lika sugen på att tävla!
Men först: Mina nuvarande mål!

Lite motsägelsefullt men nu ska jag faktiskt ändra mitt fokus och börja kolla på tårtrecept och catering inför stundande födelsedagsfirande. På söndag är det min tur att bli firad!
Jag är som en liten 3-åring, längtar så mycket! All uppmärksamhet på mig, hahaha!
 
Den här godingen är från Bli Min Jäst, den skulle ju inte vara helt fel...
 
Jag steg upp 06.40 idag och gav mig ut på en pw som jag toppade med 3 varv magövningar. Jag körde:
30 sec plankan
30 sec russian twist
30 sec toe touches
 
Brände fint i magen efteråt!
 
Jag har även hunnit med ett pass på Factor... Thrusters stod på schemat och det är väl inte direkt någons favorit?!
Det blev ett grymt flåsigt pass...
 
Warm up
2 laps
Mt climbers 20
Squats 10
Push ups 10
----------------------------
Thrusters 5-5-5-5-5
 
Partner workout
25 min
 
30 sec on/off
 
40 thrusters
60 deadlifts
40 thrusters
60 burpees
 
Hade jättebra energi och körde på riktigt bra! Flåsade och skakade som en idiot efteråt... Hahaha!
 
Love
 
Bild från google.
 

Kommentera

Publiceras ej