Good vibes only!

0kommentarer

Jäklar, vilken helg jag har haft!
 
4 dagar i en Friskis-bubbla på Lillsved's idrottsfolkhögskola. Dagar varvade med plugg, träning och mat och allt med ett stort fokus på det jag älskar. Träning och hälsa!
 
Jag är helt mörbultad nu... Det känns som jag har blivit överkörd av en traktor! Hahaha! Men fasiken vad nöjd jag är! Jag har verkligen gjort rätt val!
 
Igår och idag har det varit väldigt sköna skoldagar. Igår hade vi idrott på Lögarängen alltså blev det bad samt vattenpolo. Vår svensklärare var sjuk så vi fick hämta våra profilkläder, jobba lite på en presentation och sedan kila hemåt!
 
Även idag startade vi med idrott men idag var det gymmet som gällde. En liten genomgång sedan fick vi välja varsitt träningsprogram att följa. Jag valde rörlighet då jag är apslut och ville spara på krafterna till kvällens dubbla danspass. Dessutom är lite rörlighetsträning aldrig fel!
 
Nu har jag precis mumsat i mig en blåbärssemla med vaniljkräm. Det blir en traditionell lite senare!
Det är ju trots allt fettisdagen! Unna er en semla! Eller en chokladboll om ni föredrar det...
 
Love
Bild från tumblr.
 

Kommentera

Publiceras ej