Mäh!

0kommentarer

Det bliv inte så mycket till legday, två set in i passet hände en liten olycka och jag fick en viktskiva rakt på foten. 15 kg med smala kanten ned är inte skönt kan jag lova!
 
Idrotts-Linn kikade lite på foten och rådde mig att åka till akuten. Mamsen hämtade upp mig och vi begav oss till akuten. De röntgade, petade, vred och jag kände mig lite smått plågad. Lite självömkan får man väl ha när man knappt kan stödja på foten? Hehe!
 
Som tur är var ingenting av. Foten är hel! Läkaren sa att jag hade tur att viktskivan var klädd i gummi, annars hade nog ett och annat ben i foten varit av... Får gå med lindad fot ett par dag men så fort det inte gör ont längre har jag fritt fram att gå, springa och hoppa hur mycket jag vill!
 
Föresten... Jag är en naturbegåvning på att köra runt mig själv i en rullstol!
 
Love
 

Kommentera

Publiceras ej