40/20

1kommentarer

Idag stod det intervaller på schemat! Jag körde 40/20 sec i full fart. Alltså sprang jag 40 sec och stod på sidorna av löpbandet 20 sec. 

Grymt svettigt!

Passet blev 40 min och jag var helt körd efteråt. 
Cyklade hem där en tallrik med kallskuret och massor av grönsaker väntade!




Bilder av mig. 

Preppade sedan inför veckan! Skar, bland annat, upp en hel galiamelon. Otroligt gott och en bra samt snabb kolhydratskälla innan ett tungt pass!

Bild av mig. 

Fortsatte mitt pill i köket. En ny favorit i detta hushåll är Julias proteinglassar...

100 g kvarg
1 dl äggvita
40 g hallon
2 krm vaniljpulver (ej vaniljsocker)
15 droppar stevia

Mixa allt och häll upp i små glassportionsformar och släng sedan in det i frysen! Mums!

1 glasspinne
33 kcal
5,8 g protein
0,2 g fett
2 g kolhydrater

Bild av mig. 

På Lillsved har de jordens godaste fröknäcke... Fick under helgen veta att receptet finns på Risentas majsmjölspåse. 

Jag ställde mig och bakade brödet som nu står inne i ugnen. Räknar snart ut näringsvärdet så det kommer i ett senare inlägg!

Love


Bild av mig. 

1 kommentarer

Moren

05 May 2014 23:38

Sååå himla gott fröknäcke! Mums å tack bästaste Prulljull! <3

Svar: Jaaa! De kommer gå åt snabbt, hehe. :D Puss! <3
Julia Ek

Kommentera

Publiceras ej