Hektiska dagar!

0kommentarer

Igår startade jag dagen med ett prov på skelett och leder. Efter det blev det ett axel- och ryggpass innan vi drog vidare mot lunchen. 

På eftermiddagen pluggade jag på med en historiauppgift. Sedan kom morfar och vi tog en övningskörningsrunda med slutgiltig destination: Friskis & Svettis. 

Jag jobbade mitt första plockpass! Det gick superbra! 

Idag vrålade klockan 06.00. Ja, vrålade (utan överdrift)! Jag ryckte till av ljudet!
Spinning stod på schemat och det gick superbra. Var riktigt taggad och hade bra tryck i benen!

Vi tog en frulle på Sportköket. Ingen lyxfrulle idag inte, två kokta ägg skivade på två leksandsknäcke. Haha, livet på en pinne!

Lång men rolig skoldag. Mycket plugg men mycket skratt! Så glad att jag har mina fina vänner!

Har även hunnit med att besöka frisören idag. Hon tog bara ytters lite på topparna. För att fräscha upp det!

Natti, natti!

Love



Kommentera

Publiceras ej