Jag njuter...

0kommentarer

...av mina lediga dagar!
 
Jag myser runt, vaknar på tok för sent, äter fuskfrulle (smörgåsar, åh vad jag har saknat er) och är uppe tills ögonlocken inte längre håller sig uppe. Det är fantastiskt skönt att vara ledig!
 
Nästa vecka blir det dock lite mer röj. Men härligt röj! Ska ju till Sälen med pappa, Linda och småkottarna. Det ska bli jättemysigt och superskoj! Som sagt... Herregud, vad jag saknar att stå på ett par skidor!
 
Idag spenderade jag både tid och pengar ute på Erikslund. Jag armbågade mig igenom mellandagsrean tillsammans med fina Emma. Fick med mig både det ena och det andra hem... Är riktigt nöjd med mina fynd!
 
Imorgon beger vi oss till huvudstaden. Jag och mor min. Kan ni gissa vad som står på agendan? Shopping! Och bio. Det står just nu mellan 12 Years a Slave, The Butler, Hundraåringen och Dagarnas Skum. För mig lutar det nog mest åt 12 Years a Slave eftersom jag älskade Django Unchained. Men men, vi får se!
 
Ska i alla fall förbi Urban Outfitters (trots det usla bemötandet vi fick sist, haha), Topshop, Monki (har vi ju faktiskt här i stan men Sthlm's-reorna brukar vara to-die-for), American Vintage och PUB. Det är nog butikerna som står högst upp på listan just nu...
 
Förresten, vet ni? Jag är frisk! Eller ja, så gott som. Lite snorig... Smygstartade träningen idag med en superlugn promenad på löpbandet. Mmh, som jag har saknat det...
 
Nu ska jag bädda ner mig. Natti! 
 
Love
Här har vi mina fynd. Klänningen var faktiskt ett ordinarie-pris-fynd.
Klänning, 149 kr, H&M//Halsband, 50 kr (tidigare 99 kr), H&M//Hypnôse Star "Extra Black", Lancôme, 160 kr (tidigare 320 kr), Kicks

Kommentera

Publiceras ej