Husmorstips från Julia...

0kommentarer

Vad passar bättre än ett litet husmorstips såhär i februari och när jag dessutom är sjuk?
 
När jag är på väg att bli sjuk eller när jag precis har blivit sjuk har jag ett litet knep som funkar nästan varje gång. Jag laddar upp kroppen med en massa kolhydrater!
När man är sjuk behöver kroppen något att jobba med för att få bort sjukan och dessutom kan man få unna sig den där glassen man inte ätit under sina cleana veckor. Inte bara för att den är god utan även för att den lenar halsen!
 
Jag har inga bevis eller studier som stärker mina teorier men detta är något som fungerar för mig!
 
Men eftersom det nu har blivit mycket kolhydrater för mig kan jag ju inte tappa på proteinet. Därför gjorde jag en riktig supersmoothie till middag!
 
1 banan
100 g frusen mango
165 g kvarg
1 dl mjölk
 
Mixa och njuuut!
 
Love
 
 
Bilder av mig. 
Tidningen som ligger under är senaste numret av STARK. Massor av crossfit denna gång! Spring och köööp!

Kommentera

Publiceras ej