Ojsan...

0kommentarer

Haha, här ekar det tomt!

Så får det vara när man njuter av sin ledighet...
Men nu kör vi en snabbrepris på de gångna dagarna!

I lördagskväll blev det Jensen-middag med morfar. Efter det kikade vi på mello och någon film. Riktigt mysig lördag!

Söndagen startades med ett dödsjobbigt factorpass. En underbar genomkörare för hela kroppen!
Drog i mig shaken följt av en god lunch och hoppade sedan in i duschen. Jag och mamma tog oss ut till Erikslund där både nödvändigheter och present till stundande födelsedagskalas inhandlades! 
På kvällen drog jag hem till Mr G han lärde mig lite om LoL och så kikade vi på ett par filmer. Klockan hann nog slå 04.00 innan vi somnade. 

Igår kom jag hem vid 13.30, slängde i mig lunch och slappade sedan hela eftermiddagen innan det var dags för käk följt av ett tungt benpass. 
Efter gymmet åkte jag, nyduschad, hem till Lisa. Girls night med Criminal Minds, tjejsnack och lite för mycket chips. 

Gosig helg med andra ord!

Love





Bilder av mig. 
Nu sitter jag och Lisa och fikar, har återfunnit min kärlek för islatte. 

Kommentera

Publiceras ej