Måndagsinspo!

1kommentarer





















1 kommentarer

angelica

13 Jan 2014 21:41

Först av allt en skit bra blogg, väldigt inspirerande. You go girl! Sedan vill jag ställa en fråga. När jag gör squats så får jag bara TräningSvärk fram på låren, ingenting känns på baksidan eller rumpan. Gör jag fel?

Svar: Åh, tack så mycket! Ni gör mig så otroligt glad!

Jag vet ju inte hur du gör dina squats men tänk på att lägga vikten långt bak på fötterna, inte fram på tårna. Låt knäna peka över fötter, åt samma riktning som tårna och håll ryggen så rak som möjligt när du går ner i böjet. Akta dig för att "ramla framåt" över låren!

En bra bild på hur ryggen ska se ut: http://kurera.se/wp-content/uploads/2012/05/ovn5.jpg

Hoppas det hjälper dig! Lycka till!
Kram
Julia Ek

Kommentera

Publiceras ej