Viktigt!

0kommentarer

För mig är god mat viktig... Jag vill kunna njuta av mat ohämmat (vissa dagar) och lördagen var en sådan dag.
 
Under mina vanliga dagar ser jag, i stort sätt alltid, mat som näring. Det är något min kropp behöver för att orka ta sig igenom mina dagar. För att orka med skola, träningspass och andra utmaningar.
 
Under mina ätardagar ser det dock annorlunda ut... Jag njuter av varje tugga, äter det jag är sugen på och älskar varje sekund av det (haha, matfreak?). 
 
Det är viktigt att unna sig men det är även viktigt att ge sin kropp rätt näring!
Därför fungerar det allra bäst för mig att ha en ätardag varannan vecka (varannan nu under diet). Jag kan inte unna mig något litet fem dagar i veckan, då spårar jag ur och äter allt istället.
 
Livet är inte en dans på rosor! Allra helst inte tränings- och kostlivet.
Jag vill inte få er att tro att allt är lätt, därför delar jag med mig av dessa saker.
 
Love
Bilder av mig.

Kommentera

Publiceras ej