280914

0kommentarer

Jag lever, pluggar, tränar, njuter, skrattar, shoppar, jobbar. Ja, you name it!

Just nu ligger jag i sängen, andas lite efter en händelserik men ack så trevlig helg. 

Fredagen spenderades med Sveriges bästa tjejgäng. M blev 17 för ett par månader sedan men vi har inte haft tid att ses hela gänget fören nu...
Vi lagade mat, bakade, tittade på film och sov kvar. Ultramysigt!

Igår begav jag och mamma oss till Eskilstuna för ett Cirkelgym x/intervall Flex-pass vilket känns i benen idag. Aj, aj, aj vad det bränner i både gluteus, hamstrings och quadriceps! 

Nu ska jag snart släpa ut min träningsvärksrumpa på en promenad innan denna dag blir en total plugg-/träningsdag!



Hemma hos M fanns ett litet kattbarn och vem kan hålla tassarna (haha, vad fyndigt) från en sådan liten goding?!

Kommentera

Publiceras ej