So long!

1kommentarer

Nu är det dags att säga hejdå till locksen...

Jag sätter alltid hälsan främst och när hårbotten brinner av både smärta och eksem är det något som inte stämmer. 

Jag har påbörjat operation undreading vilket innebär mjukgörande schampoo och massor med balsam fram till the D day. På onsdag smäller det, vi kör på tjejkväll i kombo med hårsalong, tur att jag har så underbara tjejkompisar!

Stilen jag siktar på istället är en kort, busig page med mycket textur och en söt kaxighet. Lite spretiga lockar och en cool, avslappnad känsla. 


Bilder från Pinterest. 

Jag siktar dock mer på en askig, kall nyans av ljust gråblond!

Om håret är alldeles för slitet för en snygg page är plan B en lite längre pixie cut. 
Bilder från Pinterest. 

Samma sak här, den kalla nyansen hägrar och färgen nere i vänstra hörnet är faktiskt to die for. 

Tur att jag har stans bästa frisör, Kia. Hon säger sin åsikt men är noga med att kundens åsikt väger tyngst, hon är helt enkelt bäst!

Kram

1 kommentarer

Lotta

08 Apr 2018 01:35

Hej
Tack för en fin blogg ☺ jag har en fråga. Vilken locktång ska jag investera i för att få som du. Dom bästa lockarna och det är så fint 😍
Mvh Lotta

Kommentera

Publiceras ej