Välkomna!

1kommentarer

Tjena, tjena!
 
Jag heter Julia, är 16 år och driver denna bloggen för både min egen skull och för andra människors skull.
Jag vill ha en möjlighet att ändra tankesättet kring utseende och träning och tycker att jag får det genom att blogga!
 
Min viktnedgång startade jag i februari 2012 då jag var 14 år och har sedan dess gått ner 19,3 kg. Jag har skapat mig ett helt annorlunda förhållande till mat jämfört med vad jag har haft tidigare. 
Inom både kosten och träningen har jag funnit en passion och kärlek som driver mig frammåt varje dag.
 
Jag har kommit långt på min resa men jag är inte i mål än. Det är inte långt kvar nu!
 
Ni kommer få massor av tränings- och kosttips här i bloggen så stay tuned.
 
xx
Bilder av mig.

1 kommentarer

Anonym

23 Apr 2013 13:18

Vilket gym går du på

Svar: Jag tränar på Friskis & Svettis. :)
Julia Ek

Kommentera

Publiceras ej