Härliga söndag!

0kommentarer

Detta har varit en otroligt bra dag!
Strålande sol och temperaturen var uppåt 22 grader ett tag vilket resulterade i klänning och bara ben...

För mig blev det ett dödspass på Factor kl 11.00! Drog mig, efter det, vidare hemåt för en snabbdusch innan jag och mamma for ner på staden för att trycka lite sushi!

Efter lunchen började vår turné... Voltaire, Rusta, Inter Sport (Erikslund & Hälla) samt Ica Maxi skulle hinnas med... Vi kom hem med några fynd och ett lass med mat inför veckan!

Nu har vi precis smaskat i oss varsin köttbit med underbara tillbehör och planerat med kost och träning inför kommande månader. Skönt att ha en plan!

Nu ska jag plugga inför den andra delen på kursen som jag flänger iväg på på onsdag!

Love


Bilder av mig. 

Maten var betydligt godare än vad den ser ut att vara! Haha!

Kommentera

Publiceras ej