Mina drömresemål just nu...

0kommentarer

Jag vill tillbaka till Paris... Det är utan tvekan ett av mina absoluta favoritställen. 
Strosa runt på gatorna i vårsolen, slöshoppa, dricka kaffe och se på människor. Underbart!






Bilder från tumblr. 

Jag vill även åka till Los Angeles, bo precis vid Venice Beach... Åka rullor, bada, ta löpturer och träna på Gold's varje dag. Men det är väl alla gymnördars dröm? Haha!






Bilder från tumblr. 

Sist men absolut inte minst skulle jag vilja åka till Jamaica. Dansa dancehall, chilla på stranden, bada och bara njuta av livet. Se utsikten från Strawberry Hill, upptäcka Dunn's River Falls och åka runt hela ön till nya stränder och hak med gott käk. 

Dunn's River Falls. 
Utsikt från Strawberry Hill. 

En strand i Negril. 

Bilder från tumblr. 

Kommentera

Publiceras ej