Tre små ord.

1kommentarer

Det finns tre ord, tre viktiga ord, som vi i lilla landet lagom är ganska rädda för att säga...
Jag är bra!
 
Man ska inte uppfattas som självgod, egoistiskt och som att man tror att man är för mer.
Men jag tänker säga det, för jag är, bannemig, bra!
Jag är bra!
 

Jag går ettan i gymnasiet (vilket inte alltid är en dans på rosor), pluggar till att bli individuell tränare (gyminstruktör) för F&S och jag tränar ca 6 dagar i veckan, ofta två pass om dagen.
Jag är j*vligt bra och det är ni också!
Vad ni än strävar efter är ni j*vligt bra som gör det!
 
Jag vill tävla, både i kroppsbyggning och, i sinom tid, crossfit och jag jobbar som bara den för att komma dit!
Jag har haft problem med ryggen men idag drog jag upp 50 kg i marken istället för mina tidigare 30/35/40 kg. Trots mina motgångar jobbar jag framåt, för vet ni? Jag är bra! Och det är ni med!
 

Love
Jag är inte där än, men jag är en otroligt bra bit på vägen.

1 kommentarer

Lisa fisa

04 May 2014 19:05

DU ÄR BÄST! puss <3

Svar: Du mä mitt hjärtegull! Puss <3
Julia Ek

Kommentera

Publiceras ej