En väldigt lyckad födelsedag...

0kommentarer

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med en otroligt lyckad födelsedag! Att få vara omringad med de personer som betyder mest för mig och samtidigt äta god mat samt få lite presenter gör en gott ibland. Tack alla som har firat mig!
 
Vid 13.00 kom våra gäster, då var det dags för lunch. Det serverades grillspett, grönsaker, ostar med kex, baguetter samt fruktspett. Allt fixat av mig och min lilla mams!
 
Bilder av mig.
 
På ett födelsedagsfirande är det obligatoriskt med fika. Förutom bullarna jag gjorde bjöd jag även på cookie cups'en, nu fyllda med dulche de leche och nutella samt en ljuvlig tårta fylld med lemon curd och hallonmousse toppad med grädde och maltesers.
 
Bilder av mig.
 
Receptet till cookie cup'sen hittar ni här! Tårtan kom jag på själv men den är väldigt enkel att göra.
 
Dessutom fick jag väldigt fina presenter. Än en gång, tack tack tack för de underbara presenterna!
Bilder av mig.

Kommentera

Publiceras ej